فرمانده ناجا:

خانواده‌های شهدا پیشگامان پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستند

سردار اشتری با تأکید بر این که ادامه راه شهدا، رسالتی بس عظیم است که بر دوش ما قرار گرفته است، گفت: خانواده‌های شهدا از پیشگامان پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۴۵۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ - 26April 2021

خانواده‌های شهدا پیشگامان پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در سفر به استان بوشهر با خانواده شهید «صابر یبارنژاد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تأکید بر این که ادامه راه شهدا، رسالتی بس عظیم است که بر دوش ما قرار گرفته، اظهار داشت: آرامش، عزت و سربلندی امروز ما مدیون خون جوانانی است که در راه صیانت از میهن اسلامی جانشان را خالصانه تقدیم این مرز و بوم کردند.

سردار اشتری با بیان این که خانواده‌های شهدا از پیشگامان پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستند، افزود: معنا و مفهوم ارزش‌های انقلاب و مصادیق آن‌ها را بیش از هرکسی خانواده‌های شهدا درک می‌کنند، چراکه فرزند خود را در این راه تقدیم کرده‌اند و برای حفاظت از انقلاب و ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور بیش از همه دلسوزند.

وی ادامه داد: ما دربرابر مقام شامخ شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم و دلجویی و رسیدگی به وضعیت خانواده‌ این عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا منجر به افزایش انگیزه و روحیه خدمتگزاری می‌شود، گفت: وقتی پای صحبت پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا می‌نشینیم و آن‌ها از ویژگی‌ها و خصوصیات شهیدشان می‌گویند، ابعاد معنوی وجود ما نیز متبلور می‌شود و همین امر، روحیه و انرژی ما را برای خدمت به مردم مضاعف می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها