مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان:

فعالیت جهادی اصحاب رسانه در خوزستان مصداق حفظ خاکریز جنگ نرم است

حجت الاسلام«سجاد مسروری» در خصوص فعالیت‌های رسانه‌ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان گفت: کمتر رسانه‌ای در استان خوزستان سراغ داریم که به تولید محتوای حوزه دفاع مقدس نپرداخته باشد، این فعالیت مستمر جهادی مصداق حفظ خاکریز جنگ نرم است.
کد خبر: ۴۴۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ - 15March 2021

فعالیت جهادی اصحاب رسانه در خوزستان مصداق واقعی حفظ خاکریز جنگ نرم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان از عملکرد این خبرگزاری تقدیر کرد و با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان اظهار داشت: کمتر رسانه‌ای در استان خوزستان سراغ داریم که به تولید محتوای حوزه دفاع مقدس و پوشش برنامه‌های این حوزه نپرداخته باشد.

حجت الاسلام مسروری افزود: با توجه به بحران کرونا در خوزستان و عدم تجمعات برای برگزاری بسیاری از مراسم شاهد پوشش خوب و حداکثری اهالی رسانه به‌خصوص خبرگزاری دفاع مقدس بودیم به شکلی که به هیچ عنوان خلایی در این زمینه  احساس نشد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت گفت: در جنگ نرم امروز که امپراطوری رسانه‌ای استکبار در حال هجوم همه جانبه به افکار عمومی در کشور هستند، فعالیت جهادی و رسانه‌ای جوانان انقلابی و رسانه‌های متعهد خوزستانی می‌تواند سنگر و خاکریز مستحکمی در مقابله با جنگ نرم باشد.

وی در پایان بیان داشت: انتظار از اصحاب رسانه در پایتخت دفاع مقدس همین است که سنگر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خالی نماند و در عین حال در بحث تولید محتوا متناسب با نیاز مردم فعال باشد تا بتوانیم از عهده جنگ نرم پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار