دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در یزد برگزار شد + تصاویر

دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور مسئولین استانی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان یزد در سالن شهید صدوقی شهرداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ - 15April 2015

دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در یزد برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، همزمان با سراسر کشور دومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با حضور مسئولین استانی،خانواده های معزز و معظم شهدا و ایثارگران استان یزد در سالن شهید صدوقی شهرداری یزد برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر برگزار شد، سرهنگ محمد رجبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  ضمن گرامیداشت هفته زن اظهار داشت: مادران و همسران شهدا سرمایه گرانبهای این مملکت به شمار می آیند.

وی به سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس اشاره کرد گفت: این سازمان با رویکرد نقش زنان در دفاع مقدس تشکیل شده است و امید است با همکاری شما بانوان نقش سازنده آنها در پشتیبانی از جنگ را به اقشار مختلف جامعه ارائه دهیم.

در ادامه خامسی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و همچنین قیاسی مدیر حوزه های علمیه خواهران یزد به ایراد سخن پرداختند.

یادآور می شود دومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت توسط دفتر حفظ و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد  و با همکاری امور بانوان استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج جامعه زنان،سازمان صدا و سیمای مرکز یزد ،نیروی انتظامی، تشکلات مردم نهاد، فرمانداری یزد، و شهرداری یزد، و مدیریت حوزه علیمه خواهران برگزار شد و با اجرای موسیقی گروه راز و همچنین برنامه زنده رادیویی آقا گل همراه بود.


 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها