عیدانه الکترونیک سوره مهر برای مخاطبان/ «عصر‌های کریسکان» صوتی شد

همزمان با عید باستانی نوروز و اعیاد شعبانیه، ۱۰ نسخه کتاب صوتی و شش نسخه کتاب الکترونیک جدید در کتابخوان سوره مهر و سایر پلتفرم‌های همکار رونمایی می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۴۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 16March 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با عید نوروز و اعیاد شعبانیه، ۱۰ عنوان کتاب صوتی و ۶ عنوان کتاب الکترونیک جدید در کتابخوان سوره مهر و سایر پلتفرم‌های کتاب صوتی و الکترونیک در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. عناوین این آثار به شرح زیر است:

نسخه صوتی کتاب‌های «عصر‌های کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب با صدای مجید تیزرو، «اولی و اوکان» نوشته کمال بهروزکیا با صدای اعظم حبیبی، «روشنای خاطره‌ها» نوشته مرتضی سرهنگی با صدای مرتضی سرهنگی، سیدجواد هاشمی و نازنین مقدسی، «چزابه» نوشته فتح‌الله جعفری با صدای حامد عباسی، «قصه‌های ببر» نوشته محمدرضا سرشار با صدای سرور رخشانی، «قصه‌های شیرین مثنوی معنوی» نوشته حسین فتاحی با صدای سرور رخشانی، «من گل سرخم تو گل زردی» نوشته اکرم کشایی با صدای سرور رخشانی، «مهد کودک گربه‌ها» نوشته طیبه رضوانی با صدای سارا منفرد، «نذریه پرپرک» نوشته کِلِر ژوبرت با صدای سارا منفرد و «انگشتر گمشده» نوشته پروین علی‌پور با صدای اعظم حبیبی منتشر شد.

عیدانه الکترونیک سوره مهر برای مخاطبان/ «عصر‌های کریسکان» صوتی شد

همچنین نسخه الکترونیک کتاب‌های «دمنوش» نوشته محمود یوسفی، «جا مانده از پسر» نوشته مرضیه نفری، «بابا اتوبوسی» نوشته سمیه سیدیان، «ساعت شعر» نوشته سعید بیابانکی و نرگس بدشت، «قصه‌های خندان از نوشته‌های بزرگان» نوشته و «یکی میان زندگی ما راه می‌رود» نوشته سمیّه عالمی در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

کتابخوان سوره مهر چیست؟!
امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی را از طریق موبایل و تبلت برای شما فراهم می‌کند که برخی از آن‌ها رایگان هستند. شما با استفاده از اپلیکیشن کتابخوان سوره‌ مهر همیشه و همه جا به کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. برای مطالعه کتاب نیاز به اینترنت ندارید، اما باید دقت داشته باشید که برای (دریافت/خرید) کتاب و فعال سازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید. امکان علامت گذاری و یادداشت نویسی بر روی متن کتاب و همچنین نشانه گذاری صفحه (Book mark) در این نرم افزار دیده شده است. نرم افزار همیشه آخرین صفحه‌ای که در حال مطالعه آن بوده اید را حفظ می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار