با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» «روز پاسدار» و «روز جانباز» را به فرمانده کل سپاه تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی خطاب به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و «روز جانباز» را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 16March 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی خطاب به سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و «روز جانباز» را تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) واهداء سلام

با احترام سوم شعبان میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین اسلام و حریت و آزادگی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) «روز پاسدار» و سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) «روز جانباز» را خدمت حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

الحمدلله به فضل الهی، پاسداران بابصیرت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، سازندگی و... بر بلندای شکوه و عزت نظام مقدس اسلامی همچون نگینی درخشیده و با اتحاد، همدلی، ایثار و تلاش جهادی و انقلابی همچون دژی استوار، پرشور و باصلابت در نیل به اهداف و آرمان‌های والای حضرت امام راحل (ره) و شهدای عزیز در مقابل دشمنان قسم‌خورده ملت بزرگ ایران اسلامی مقاومت کرده و مسیر ترقی و تعالی را بالنده و پویا می‌پیمایند.

با گرامیداشت این ایام خجسته و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، عزت و سربلندی روزافزون حضرتعالی و همه خدمتگزاران متعهد، صدیق و پاسداران امنیت، آزادی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت توجهات حضرت بقیه‌الله (عج) و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار