مشاور رئیس بنیاد شهید در امور بانوان و خانواده خبر داد؛

تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری مشکلات بانوان جانباز

«گنجی» از تشکیل کارگروهی ویژه مشکلات بانوان جانباز خبر داد و گفت: مشکلات بانوان جانباز بدون هیچ ملاحظه‌ای به مسئولان منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ - 08March 2022

تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری مشکلات بانوان جانبازبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سمیه گنجی روز گذشته (دوشنبه) در مراسمی به که مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و تقدیر و تجلیل از بانوان جانباز و همسران جانبازان در دهکده نشاط ولیعصر (عج) برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه جانبازان به ویژه بانوان جانباز، اظهار داشت: حل مشکلات جانبازان را پیگیری می‌کنیم و قصد داریم کارگروهی برای بانوان جانباز تشکیل دهیم تا مشکلات آن‌ها را پیگیری و به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل کند.

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده گفت: معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور نظر بسیار مساعدی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری دارند و سعی می‌کنیم مشکلات بانوان جانباز بدون هیچ ملاحظه‌ای به مسئولان انتقال پیدا کند و هیچ گونه مصلحت اندیشی در این زمینه نداریم. در گذشته نگاه مستقلی به بانوان جانباز نشده است در حالی که مسائل و مشکلات بانوان جانباز متفاوت است و غفلت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

گنجی با تأکید بر اینکه خانواده جانبازان زیر ۲۵ درصد نیاز به توجه جدی برای حل مشکلات خود دارند، گفت: به عنوان خادمان شهدا و ایثارگران وظیفه داریم تا به دیدار خانواده‌های شهدا و جانبازانی برویم که در طول این سال‌ها مسئولان با آن‌ها دیداری نداشته‌اند و امیدوار هستیم در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه جدی به خانواده جانبازان زیر ۲۵ درصد صورت گیرد.

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه مشکلات و دغدغه‌های بانوان جانباز باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: خانواده جانبازان به دلیل مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد با مشکلاتی از جمله تأمین مسکن و مشکل اشتغال مواجه هستند و امیدوار هستیم که دولت سیزدهم نگاه ویژه به جامعه ایثارگری به ویژه بانوان جانباز داشته باشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار