در آستانه سال نو و اعیاد شعبانیه انجام شد؛

تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه ۲ شهرداری تهران

در آستانه میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) نشست صمیمانه سرپرست شهرداری منطقه ۲ و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران با جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 16March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حسن صفات سرپرست شهرداری منطقه ۲ در نشست صمیمانه سرپرست شهرداری منطقه ۲ و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران با جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه، ضمن بزرگداشت روز پاسدار و جانباز در آستانه سال ۱۴۰۰، با تأکید بر اینکه تکریم مقام والای جانبازان، شهدا و ایثارگران تکریم ارزش‌های معنوی و الهی انقلاب است، اظهار داشت: وجود جانبازان و ایثارگران در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تثبیت ریشه‌های انقلاب و تداوم و مطرح شدن نام ایران در جهان به دلیل ایستادگی و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی هدف از برگزاری این نشست را تجلیل از جانبازان و مهمتر از آن پاسداشت و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: جانبازان یادگاران ارزشمند و شهدای زنده انقلاب اسلامی و بهترین راوی برای نسل جدید هستند.

صفات جانبازان را سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه است که محتویات ارزشمند آن امروز توسط جانبازان و ایثار گران به نسل جدید منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را امروز مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، تصریح کرد: شما جانبازان عزیز از باارزش‌ترین دارایی یعنی جان خود گذشتید تا ذره‌ای از خاک کشورتان کم نشده و دست ناپاکی به هم‌وطنانتان نرسد.

سرپرست شهرداری منطقه حضور در جمع فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل منطقه را توفیق مدیریت شهری برشمرد و گفت: تکریم خانواده معظم شهدا از اولویت ها‌ی مدیریت منطقه است.

رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در ادامه این مراسم گفت:امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان حاصل شده است و اهتمام مدیریت شهری بر تکریم این عزیزان است.

براساس این گزارش در پایان این نشست از همکاران جانباز شاغل در شهرداری این منطقه تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار