رام‌الله:

رژیم صهیونیستی، کرانه باختری را به جزایر پراکنده تبدیل کرده است

وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد، رژیم صهیونیستی، کرانه باختری را به جزایر پراکنده‌ای در میان شهرک‌های صهیونیست‌نشین تبدیل کرده و کنترل آن را در دست گرفته است.
کد خبر: ۴۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 16March 2021

رام الله: رژیم صهیونیستی، کرانه باختری را به جزایر پراکنده تبدیل کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه فلسطین امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای از تداوم سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

روزنامه القدس العربی ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، سیاست و مواضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حملات تنش‌زای وی به کرانه باختری اشغالی،  به صورت روزانه وجود دارد.

رام‌الله ضمن انتقاد از تعمیق شهرک‌سازی توسط نتانیاهو، تأکید کرد، این اقدامات از رهگذر افزایش شهرکسازی مداوم در طول و عرض کرانه باختری صورت می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است، رژیم صهیونیستی، کرانه باختری را به «جزایر پراکنده‌ای» در میان شهرک‌های صهیونیست‌نشین تبدیل کرده و کنترل آن را در دست گرفته است.

بر اساس این بیانیه، در هفته‌های اخیر، تجاوزات و جنایات صهیونیست‌ها همزمان با زمان انتخابات در این رژیم افزایش یافته است.

رام الله خاطر نشان کرد، خطرناکترین اقدامات صهیونیست‌ها در کرانه باختری، جنگ شهرکسازی علیه اراضی فلسطین و تجاوزات مکرر به اموال مردم فلسطین است.

در این بیانیه تأکید شد، گسترش و تعمیق شهرکسازی در کرانه باختری با عملیات‌های تخریب گسترده و هدفمند منازل و مؤسسات فلسطینی توسط نظامیان اشغالگر صورت می‌گیرد.

بر اساس  این بیانیه، این مسئله بیانگر، تقسیم کار بین ارتش، صهیونیست‌ها و همه نهاد‌های این رژیم در جریان شهرکسازی استعماری گسترده است که هدف آن، یهودی‌سازی و اسرائیلی‌کردن قدس و سایر مناطق فلسطین است.

رام الله با بیان اینکه این اقدامات راه را به روی تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی خواهد بست، از سکوت بین‌المللی در قبال تلاش‌های صهیونیست‌ها برای تغییر ماهیت کرانه باختری و از بین بردن فرصت صلح بر اساس راهکار دو دولتی انتقاد کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار