سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های استان لرستان:

پارلمان‌های محلی قوی‌تر به حل مشکلات مردم کمک می‌کند

گودرزی گفت: در سایه انتخابات پرشورتر شوراها است که ما می‌توانیم شوراها و پارلمان‌های محلی قوی‌تری داشته باشیم که این مسئله می‌تواند به حل بیشتر مشکلات مردم کمک کنند.
کد خبر: ۴۴۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 17March 2021

پارلمان‌های محلی قوی‌تر به حل مشکلات مردم کمک می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگویی اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن زمان پاسخ به استعلامات درباره نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بهتر بود تا زمان ثبت‌نام این کاندیدا‌ها برای انتخابات تمدید شود.

وی افزود: از سوی دیگر به خاطر شرایط کرونایی حاکم بر کشور و قرمز بودن شرایط بخشی از شهر‌ها امکان حضور کاندیدا‌ها در فرمانداری‌ها برای ثبت‌نام وجود نداشت و از سوی دیگر سامانه مربوط به ثبت‌نام در این باره نیز با اشکالاتی مواجه بوده است.

سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های استان لرستان اظهار داشت: برهمین اساس با هدف حضور افراد خبره‌تر و کاردان‌تر در عرصه انتخابات شورا‌ها لازم بود تا وزارت کشور زمان ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات مربوط به این بخش را تمدید کند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در سایه انتخابات پرشورتر شورا‌ها است که ما می‌توانیم شورا‌ها و پارلمان‌های محلی قوی‌تری داشته باشیم که این مسئله می‌تواند به حل بیشتر مشکلات مردم کمک کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها