نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تنها راه برون‎رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» با بیان اینکه همیشه آخرین حربه جهان استکبار تهاجم نرم اقتصادی است گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اخیر اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۴۴۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ - 17March 2021

تنها راه برون رفت از مشکلات اخیر اقتصادی، اقتصاد مقاومتی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که امروز در در دفتر امام جمعه بوشهر صورت گرفت، ضمن تبریک میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین «ع» و گرامیداشت روز پاسدار، با بیان اینکه جهان آینده به نام امام حسین (ع) رقم خواهد خورد، اظهار داشت: یکی از نکات مهم و راهبردی مدیریت نظم نوین جهان بر اساس مکتب اهل بیت «ع»، محوریت حضرت ابا عبدالله الحسین «ع» خواهد بود.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی و استمرار شکوه بعثت پیامبر گرامی اسلام (ع) است، گفت: انقلاب اسلامی ایران استمرار راه رسول خدا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)  و یک احیا جامع از دین اسلام است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: ماهیت اسلام با اهداف جهان استکبار منافات دارد و جهان استکبار برنمی تابد که یک دین جامع، انسان ها را به سمت استقلال، معنویت، مبارزه با ظلم و استثمار هدایت کند به همین خاطر جوهراً انقلاب اسلامی ایران را بر نمی تابند و به هر شکل ممکن از جمله جنگ سخت، نیمه سخت و نرم به دنبال براندازی آن هستند.

وی با بیان اینکه همیشه آخرین حربه جهان استکبار تهاجم نرم اقتصادی است، افزود: اینکه دشمنان جنگ اقتصادی راه می اندازند نشان از شکست در تمامی جوانب جنگ سخت و نیمه سخت دارد، در اینجا باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را پیشه کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات اخیر اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است، افزود: اقتصادی مقاومتی باید با یک برنامه ریزی دانش بنیان، ولایی و مردمی با نظارت های عالیه انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: در جبهه اقتصادی کشور نیازمند یک بازنگری ویژه در رابطه با ظرفیت های ملی و استانی هستیم. انقلاب اسلامی نیاز به مجاهدت آسمانی دارد و این امر نیازمند وحدت نیروهای انقلابی در سایه ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار