شهادت نوجوان یمنی زیر شکنجه مزدوران سعودی

کمیته حامی بازداشت‌شدگان وابسته به دولت نجات ملی یمن از جنایت هولناک عوامل وابسته به ائتلاف سعودی در به شهادت رساندن نوجوان یمنی بر اثر شکنجه در مأرب پرده برداشت.
کد خبر: ۴۴۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 19March 2021

جنایت هولناک عناصر وابسته به آل سعود در به شهادت رساندن کودک یمنیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، کمیته ملی حامی بازداشت‌شدگان و کسانی که ربوده شده‌اند از جنایت هولناک مزدوران وابسته به آل سعود در مأرب پرده برداشت و اعلام کرد: مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در مأرب دست به جنایت هولناک شکنجه یک نوجوان ۱۳ ساله زدند و این نوجوان بر اثر شکنجه جان باخت.

این کمیته بیان کرد: نوجوان جان باخته «طارق المحورن» از آوارگان منطقه «المتون» در استان الجوف است که حدود یک ماه قبل به دست متجاوزان بازداشت شده است. جدای از این جنایت، متجاوزان با تحویل دادن جسد این نوجوان به خانواده او برای دفن مخالفت می‌کنند.

در بیانیه این کمیته آمده است: جنایت قتل این نوجوان نشان می‌دهد که متجاوزان و مزدوران آن‌ها به کوچکترین اصول انسانی پایبند نیستند. ما ائتلاف سعودی را مسئول این جنایت می‌دانیم و خواهان بازخواست و مجازات همه عاملان این جنایت هولناک هستیم.

اتنهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار