سخنگوی وزارت بهداشت:

فوت ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ ۱۰۴۹ بیمار جدید کووید۱۹ بستری شدند

سیماسادات لاری گفت:‌ متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.
کد خبر: ۴۴۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 28March 2021

فوت ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ ۱۰۴۹ بیمار جدید کووید۱۹ بستری شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز (یکشنبه) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۷۴ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۲۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تا کنون ۱۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۴۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری یادآور شد: در حال حاضر ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

وی ادامه داد:‌ همچنین ۲۸۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار