نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم بکارگیری جوانان در حوزه تحقق شعار سال ۱۴۰۰

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» بر ضرورت لزوم بکارگیری جوانان در حوزه تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 28March 2021

لزوم بکارگیری جوانان در حوزه تحقق شعار سالبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش ازظهر امروز در مراسم «پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب» اظهار داشت: برپایی نمایشگاه پویش نقش جوان در بیانیه گام دوم انقلاب نشانه کارآمدی جوانان ماست.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی جوان‌بنیان بود، گفت: جوانان ما همانگونه که در انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش آفریدند در حوزه ورزش هم از خودگذشتگی کردند؛ جوان ورزشکاری که حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌شود، از نام خود می‌گذرد و این مصداق از خودگذشتگی است مانند شهدای ما که از مال و جان خود گذشتند.

محمدی لائینی ادامه داد: در این زمینه فقط به تشکر لفظی قناعت نشود و عملاً به این جوانان بها دهند تا دلگرم شوند.
امام جمعه ساری افزود: بیانیه گام دوم هم جوان بنیان است و مصداق جوانگرایی است و انتظار داریم از این نسل فرهیخته‌ی پرانگیزه‌ی پر استعداد در حوزه تحقق شعار سال استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم بکارگیری نسل جوان در عذصه کار تأکید کرد و افزود: نسل جوانان هم در تبیین مفهومی در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی و هم نظریه پردازی برای چگونگی پشتیبانی‌ها و چگونگی مانع زدایی‌ها می‌توانند به ما راهکار نشان دهند.

وی افزود: اگر به جوانان بها دهیم و در تولید استفاده کنیم چرخ تولید شتاب چند برابری می‌گیرد و رشد خواهد کرد، مشکلات و آسیب‌ها کم می‌شود.

محمدی لائینی گفت: باید واقعاً جوانان برای ما یک هدف و آرمان باشند نه یک ابزار و وسیله برای آمار و گزارشات و سرگرمی! جوانان را در این مسیر برای گرفتن یک نتیجه واقعی باور کنیم همانگونه که امام و رهبر عزیز جوانان را باور کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها