پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ فروردین؛

۱۲ فروردین پیشرفت، سعادت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی تأکید کرد که ۱۲ فروردین پیشرفت، سعادت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.
کد خبر: ۴۴۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 31March 2021

12 فروردین پیشرفت، سعادت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی با هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره)، شرکت گسترده مردم مسلمان ایران در همه‌پرسی دهم و یازدهم فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ و رأی آگاهانه «آری» به نظام مقدس «جمهوری اسلامی» به تثبیت رسید و پیشرفت، سعادت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

مردم مبارز ایران در دوازدهم فروردین با رأی قاطع ۹۸.۲ درصدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم‌الله دیگری را در تاریخ معاصر ایران رقم زدند و این روز خاطره‌انگیز و ماندگار را به عید بزرگ امام و امت تبدیل کردند تا با استقرار نظامی مقدس و مردمی، پرتو اسلام را همچون آئینه در ایران عزیز و سراسر جهان بتاباند و شعار اصلی ملت انقلابی ایران «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را تحقق بخشد.

سال‌ها مبارزه انقلابی ملت ایران با رژیم مستبد، وابسته و فاسد پهلوی و حامیان استکباری آن به رهبری امام خمینی (ره) با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در یوم‌الله دوازدهم فروردین به ثمر نشست و شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را به کام ملت آزاده ایران دو چندان کرد.

تشکیل حکومت اسلامی در ایران بزرگ جوانه‌های امید و رهایی را در کشور‌های دربند استبداد و استعمار جهان رویاند و تشکیل جامعه‌ای نو و اسلامی را به مسلمانان ستم‌دیده و محروم جهان نوید داد و به انسان‌های ناامید از الگو‌های حکومتی غربی و شرقی ثابت کرد که با اراده ملی و پشتوانه دینی همچون ملت آزاده ایران می‌توان بر ظلم و ستم استکبار جهانی پیروز شد و حکومتی مردمی مبتنی بر آموزه‌های مترقی دین مبین اسلام تشکیل داد و سعادت و خوشبختی بشریت را رقم زد. بی‌تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری معظم انقلاب با پیروزی بر فتنه‌های شیطانی و توطئه‌های اهریمنی مستمر دشمنان اسلام زمینه‌ساز طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

سال ۱۴۰۰ هجری شمسی با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در آستانه انتخابات مهم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و به منظور حمایت همه‌جانبه از تولید، اقتصاد و وضیعت معیشتی مردم با عنوان سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شد تا مسئولان، تولیدکنندگان و مردم با کسب برکات مادی و معنوی متبرک از دو عید نیمه‌شعبان و جشن ولادت حضرت ولی عصر (عج) در این سال و تلاش‌های مجدانه و گام‌های عملی در راستای رونق تولید، حماسه ماندگار دیگری در راه پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافرینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار