مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه دینی و ملی است

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه انقلابی، دینی و ملی است و پشتکار، برنامه‌ریزی و ایثارگری خدمتگزاران داوطلب و جوانان آتش به اختیار بسیجی موجب رونق دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها شده است.
کد خبر: ۴۴۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 01April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان جوین و بازدید از دفتر نمایندگی حفظ آثار در این شهرستان اظهارداشت: دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها هویت منسجم خود را پیدا کرده‌اند و بحمدالله هم مشارکت مردم و هم مسئولان متولی را در این امر شاهد هستیم.

وی افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه انقلابی، دینی و ملی است و پشتکار، برنامه‌ریزی و ایثارگری خدمتگزاران داوطلب و جوانان آتش به اختیار بسیجی موجب رونق دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به‌طور پیوسته در حال بازدید از دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها هستیم و فعالیت جهادی این مراکز نشر ارزش‌های دفاع مقدس حتی در ایام تعطیل، اعیاد و مناسبت‌ها نشان می‌دهد که جوانان در هر خطه و دیاری، جویای شنیدن درباره مظاهر ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال جهاد و حماسه هستند.

وی ادامه داد: ارائه عکس نوشته‌ها، تصاویر، تألیفات، کتاب‌ها و نماهای مربوط به جان‌فشانی‌های شهدا و جامعه ایثارگری کشور جذابیت خاصی برای مسافران نوروزی در هر شهرستان دارد و شناسنامه ایثارگری آن خطه را در برمی‌گیرد.

یوسفعلی زاده در انتها ابراز امیدواری کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که این حرکت خداپسندانه روز به روز گسترده‌تر شود و فعالیت‌های فرهنگی در این عرصه مشمول برکات و الطاف معصومین و شهدا قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار