استاندار مازندران:

۱۲ فروردین روز ثبت حماسه تاریخی ملت انقلابی ایران است

«احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 01April 2021

۱۲ فروردین روز ثبت حماسه تاریخی ملت انقلابی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی، مومن و بیدار ایران اسلامی که در روند پیروزی انقلاب، جان خود را در کف اخلاص نهادند، در آزمونی تعیین کننده، حماسی و حیران کننده در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با حضور در پای صندوق‌ها، با رای خیره کننده به استقرار نظام جمهوری اسلامی، حماسه انقلابی خویش را در تاریخ ثبت و ضبط کردند.

مردم بزرگ ایران پس از تعیین نظام اسلامی برای حاکمیت بر مقدرات خود و کشور، حضور آگاهانه و مسئولانه خویش را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف حفظ کردند و با بصیرت، جانفشانی و ایثار پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی و پایمردی کردند و با بصیرت انقلابی، توطئه‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی و اذناب آن را در راستای تحکیم نظام مردم‌سالاری دینی و تقویت عزت و اقتدار نظام نقش بر آب نمودند.

امروز نیز کشور ما همچون دیگر مناطق جهان درگیر بحران کروناست و مردم ایران در کنار فعالان این بخش با همه وجود ضمن همراهی با برنامه‌ها و رعایت پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری منحوس کرونا مبارزه و نقش خود را بدرستی ایفا می‌کند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن مازندران، ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم شریف و ولایتمدار مازندران تبریک می‌گویم و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و مزیت‌ها در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی و مازندران عزیز گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها