نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری گفت: روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران، موجب ترس و وحشت دشمنان و خنثی کردن نقشه‌های پلید آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 03April 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (شنبه) در ابتدای سفر خود به استان فارس با حضور در گلزار مطهر شهدای شهرستان شیراز نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب گسترش فضایل اخلاقی، چون شجاعت، دلاوری، استقامت و ایثارگری می‌شود، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از ایثارگران هرچه بیشتر در جامعه نهادینه شود و این فرهنگ به عنوان یک فرهنگ بالنده در جامعه بسط و گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اگر این فرهنگ غنی و ارزشمند گسترش یابد، جامعه در برابر نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیمه می‌شود. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «شهدا مظهر قدرت ایران هستند» و اگر فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد در این جامعه ظلم و ستم کم شده و عدالت و امنیت حکمفرما می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شکری همچنین با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ضمن زیارت حرم‌های مطهر احمدی و محمدی (ع) با آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران را عامل ایجاد ترس و وحشت در دشمنان دانست و گفت: این روحیه موجب خنثی کردن نقشه‌های پلید دشمنان ملت ایران می‌شود.

شکری در ادامه با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها گفت: هدف از این طرح، ارتقای سطح معنوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است و امیدواریم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت تعالی جامعه گام برداریم.

آیت الله دژکام نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی استان فارس و آمار بالای شهدا، جانبازان و آزادگان این استان، ان‌شاءالله شاهد افزایش تلاش‌های مسئولین در جهت خدمات‌دهی به این جامعه معزز باشیم.

وی افزود: در زمینه تکریم و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری مسائل آن بزرگواران تاکنون اقدامات خوبی در استان فارس صورت گرفته و باید با توجه به شأن و منزلت این عزیزان این مسئله به شکل جدی‌تری ادامه یابد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری در سفر به استان فارس با جمعی از معاونین، روسای ادارات ستادی، روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار