بررسی «شروط ایران در قبال رفتار‌های ضد برجامی آمریکا» در رادیو «گفت‌وگو»

رادیو «گفت‌وگو» در برنامه گفت‌وگوی سیاسی خود و در راستای تبیین رویداد‌ها و پدیده‌های روز سیاسی، به موضوع «بررسی شروط ایران در قبال رفتار‌های ضد برجامی آمریکا» می‌پردازد.
کد خبر: ۴۴۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 05April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فریدون ماهر تهیه کننده برنامه گفت‌وگوی سیاسی اظهار داشت: در این برنامه که با حضور دو کارشناس و پژوهشگر مسائل بین‌الملل هادی آجیلی دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و جلال برزگر روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی به روی آنتن می‌رود، پیرامون چیستی و درستی شروط ایران در برابر تعهدات برجامی و مذاکرات، دلایل بی اعتمادی به امریکا، نگاه ابزاری واشنگتن به مذاکره، دیدگاه امریکایی‌ها به تحریم‌ها در صورت بازگشت احتمالی به برجام و ... تحلیل و سخن گفته می‌شود.

وی تاکید کرد: در این برنامه به اهداف و غایات امریکا در پیش کشیدن مسائل بیرون از جام و عدم تفاوت بایدن و ترامپ در موضوع سیاست خارجی امریکا مروری هدفمندانه خواهیم داشت.

ماهر افزود: اهمیت این برنامه در این نکته نهفته است که تحلیل‌های ضد و نقیض و شایعات طراحی شده از سوی معاندین درباره برجام و مذاکرات در سطح رسانه‌ها و فضای مجازی بطور مکرر و پرحجم منتشر می‌شود در این برنامه به نوعی تصویری روشن از مواضع بایسته و اهداف منحوس آمریکا و ایادی اش در خصص برجام ارائه خواهد شد.

تهیه کننده گفت و گوی سیاسی خاطرنشان کرد: این برنامه شانزدهم فروردین ماه در ۷۵ دقیقه و با اجرای محسن اقبال دوست به سمع مخاطبان می‌رسد.

خاطرنشان می‌شود، گفت‌وگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ بصورت زنده از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها