به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، بهروز بزرگی رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با سیستم پیامکی مرکز ارتباطات و مراجعات، گفت: مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در جهت اطلاع رسانی و جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی جامعه شاهد و ایثارگر در سازمانهای اداری، نسبت به برقراری «سیستم پیامکی» اقدام کرده است.
وی افزود: این سیستم در حال حاضر بهره برداری شده است و درخواستهایی که طی مکاتبات و عریضه به بنیاد واصل میشود در سیستم نرم افزار هاتف ثبت و طی مراحلی پی گیری خواهد شد. نتیجه این درخواستها با سیستم پیامکی به مخاطب اعلام میشود و درخواست کننده از پاسخ و یا مکاتبات انجام شده با مراجع ذی ربط مطلع میشود.
رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد(هاتف) در پایان، گفت: مرکز هاتف با توجه به وظایف محوله از جمله صرفه جویی در وقت، تسهیل در پاسخ گویی، یکسان شدن روند خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر، تقویت یکپارچگی در پاسخ گویی و شکل گیری سازمان پاسخ گو در ارائه خدمات همچنان در جهت افزایش میزان رضایتمندی جامعه شاهد و ایثارگر تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/