راه اندازی سیستم پیامکی هاتف جهت پاسخگویی به مراجعان بنیاد شهید

رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از استقرار و اجرایی شدن سیستم پیامکی مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ - 20April 2015

راه اندازی سیستم پیامکی هاتف جهت پاسخگویی به مراجعان بنیاد شهید

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، بهروز بزرگی رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با سیستم پیامکی مرکز ارتباطات و مراجعات، گفت: مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در جهت اطلاع رسانی و جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی جامعه شاهد و ایثارگر در سازمانهای اداری، نسبت به برقراری «سیستم پیامکی» اقدام کرده است.

وی افزود: این سیستم در حال حاضر بهره برداری شده است و درخواستهایی که طی مکاتبات و عریضه به بنیاد واصل میشود در سیستم نرم افزار هاتف ثبت و طی مراحلی پی گیری خواهد شد. نتیجه این درخواستها با سیستم پیامکی به مخاطب اعلام میشود و درخواست کننده از پاسخ و یا مکاتبات انجام شده با مراجع ذی ربط مطلع میشود.

رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد(هاتف) در پایان، گفت: مرکز هاتف با توجه به وظایف محوله از جمله صرفه جویی در وقت، تسهیل در پاسخ گویی، یکسان شدن روند خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر، تقویت یکپارچگی در پاسخ گویی و شکل گیری سازمان پاسخ گو در ارائه خدمات همچنان در جهت افزایش میزان رضایتمندی جامعه شاهد و ایثارگر تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عیسی اکبری
|
-
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
0
چرا اداره بنیاد شهید به شهرستان دهگلان تعلق نمیگیرد؟از معتمدین بنیاد شهید شهرستان قروه
نظر شما
پربیننده ها