رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران خبر داد؛

دستگیری ۸۶۴ مجرم در طرح رعد ۴۳

سردار رحیمی از دستگیری ۸۶۴ مجرم در طرح رعد ۴۳ خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 13April 2021

دستیگری ۸۶۴ مجرم در طرح رعد ۴۳/ انهدام ۲۹ باندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد ۴۳ که صبح امروز (سه‌شنبه) در پلیس پیشگیری فاتب برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز شاهد نمونه‌هایی از کشفیات پلیس پیشگیری و کلانتری‌های هشتاد و پنج‌گانه تهران بزرگ هستیم، اظهار داشت: در این طرح ۳۱۸ حکم قضایی با شناسایی سارقین مسلح، زورگیران و قاچاقچیان کالا به اجرا درآمد؛ همچنین در این طرح ۸۶۴ مجرم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۹۳۳ قلم از اموال سرقتی مردم کشف شده است، گفت: ۲۹ باند سه نفره به بالا دستگیر شدند؛ همچنین ۱۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شده است.

سردار رحیمی افزود: در این مرحله از طرح رعد ۴۳، ۳۰ نفر از سارقین فراری دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: ارزش اموال مکشوفه در این طرح ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۶ کیلو مواد مخدر کشف شده است، گفت: در این طرح ۱۷۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح به ۳۱ پرونده در حوزه کالای قاچاق رسیدگی شد، افزود: در این طرح ۳۳ نفر دستگیر شدند؛ همچنین بیش از ۲۶ هزار قلم کالا به ارزش هشت میلیارد تومان کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان باید شهروندان شئونات لازم را رعایت کنند؛ همچنین اصناف باید طبق برنامه‌هایی که پلیس اماکن اعلام کرده است، فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد از اصناف محدودیت‌هایی که اعمال شده است را رعایت می‌کنند، گفت: اصنافی که رعایت نمی‌کنند در حاشیه‌ها هستند و توسط ۵۰ گشت پلیس با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی همچنین گفت: طی چند روز گذشته به سه هزار و ۴۰۰ واحد صنفی تذکر داده شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار