رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

کشف ۳۰ هزار قلم اموال مسروقه در طرح رعد۴۴/ دستگیری ۸۲۷ سارق در این طرح

سردار رحیمی از کشف ۳۰ هزار قلم اموال مسروقه در طرح رعد خبر داد و گفت: ۸۲۷ سارق در طرح رعد ۴۴ دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۵۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 18May 2021

کشف ۳۰ هزار قلم اموال مسروقه در طرح رعد۴۴/ دستگیری ۸۲۷ سارق در این طرحبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه دومین مرحله از طرح رعد در سال ۱۴۰۰ که ظهر امروز (سه‌شنبه) در فرماندهی انتطامی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح با به کارگیری ظرفیت پلیس پیشگیری پایتخت و کلانتر‌ی‌ها به مرحله اجرا درآمد، اظهار داشت: در این طرح بالغ بر ۳۰ هزار اموال مسروقه مردم کشف و ۸۲۷ سارق، مال‌خر و .. دستگیر شدند؛ تعدادی از دستگیر‌شدگان در قالب ۳۷ باند فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: در طرح مذکور به ۸۸۹ پرونده مسروقه رسیدگی شد؛همچنین ۸۵ نفر از متهمین متواری دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده در این طرح بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۱ قبصه سلاح جنگی و ۲۰ قبصه سلاح سرد کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به ۲۰ پرونده قاچاق کالا رسیدگی شد، گفت: ۱۷ نفر قاچاقچی در همین راستا دستگیر و پنج هزار و ۶۷۰ قلم کالای قاچاق کشف شد.

سردار رحیمی در حوزه پاکسازی محله‌ها از معتادین متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر گفت: در این طرح ۲۶۰ خرده فروش مواد مخدر در محلات تهران دستگیر و ۱۳ کیلو مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره اقدامات پلیس در حوزه انتخابات اظهار کرد: در وحله اول به استعلام سوابق کاندیداها به مراجع ذی‌صلاح پاسخ دادیم. در پنج روز نام نویسی با بهره‌گیری از ظرفیت ۲۵۰ نفر از نیرو‌های انتظامی، اطلاعاتی و راهنمایی و رانندگی امنیت محل ثبت نام انتخابات را تامین کردیم و هیچگونه مشکلی نداشتیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه برقراری امنیت برعهده پلیس است، افزود: در مجموع پنج هزار و ۶۰۰ صندوق اخذ رای در تهران، ری و شمیرانات خواهیم داشت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها