رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران خبر داد؛

دستگیری ۶۰۱ سارق در طرح رعد ۴۸/ حمله به پاتوق مالخران، سارقین و خرده فروشان مواد مخدر

سردار رحیمی از دستگیری ۶۰۱ سارق در طرح رعد ۴۸ خبر داد و گفت: ۶۰۱ نفر از مالخران، زورگیران و سارقین منزل دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۷۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 07September 2021

دستگیری ۶۰۱ سارق در طرح رعد ۴۸/ حمله به پاتوق مالخران، سارقین و خرده فروشان مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه چهل و هشتمین طرح رعد که صبح امروز (سه‌شنبه) در پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح رعد از ابتدای هفته جاری به مرحله اجرا درآمد، اظهار داست: در این طرح ۲۵۳ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد؛ همچنین به ۷۴۰ پرونده سرقت رسیدگی شد و ۶۰۱ نفر از سارقین، مالخران، زورگیران و سارقین منزل دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۴۶۲ سرقت کشف شده است؛ همچنین ۴۲ گروه به صورت باندی فعالیت می‌کردند و بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از امول مسروقه مردم کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این طرح به مراکز اصلی خرده فروشان مواد مخدر، سارقین و مالخران حمله‌ور شده است، گفت: به دنبال این اقدام ۵۹ پاتوق سارق، ۲۳ پاتوق مالخران و ۱۳ محل حضور اراذل و اوباش و ۱۱۳ محل و مرکز خرده‌فروشان مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود:  همچنین پنج قبضه سلاح جنگی، ۶۴ سلاح سرد و ۵۲ کیلو  مواد مخدر کشف شده است؛ همچنین در این طرح اموال قاچاق به ارزش ۵۵۲ میلیون تومان کشف شده است.

سردار رحیمی تاکید کرد: با درخواست پلیس گشت های عملیاتی ۱۱۰ دو برابر شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار