رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران خبر داد؛

دستگیری ۶۲۲ سارق در طرح رعد ۴۹/ انهدام ۳۸ باند

سردار رحیمی از دستگیری ۶۲۲ سارق در طرح رعد ۴۹ خبر داد و گفت: در این طرح ۳۸ باند منهدم شدند و سارقان به دو هزار و ۱۰۰ سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۴۸۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ - 04October 2021

دستگیری ۶۲۲ سارق در طرح رعد ۴۹/ انهدام ۳۸ باندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه طرح رعد ۴۹ در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این طرح در سطح کلیه کلانتری‌ها به مرحله اجرا درآمده است، اظهار داشت: در این طرح ۲۱۸ حکم به مرحله اجرا درآمد و ۸۳ محل پاتوق سارقان، ۲۰ محل مالخران، ۱۹ محل اراذل و اوباش و ۱۱۹ محلی که فروشندگان، خریداران و مصرف کنندگان مواد مخدر حضور داشتند پاک سازی شد.

وی ادامه داد: در این عملیات ۶۲۲ نفر از سارقین، مالخران، زورگیران و سارقین خشن دستگیر شدند؛ همچنین در این طرح ۳۸ باند منهدم شدند و سارقان به دو هزار و ۱۰۰ سرقت اعتراف کردند.

سردار رحیمی گفت: در این طرح ۱۵۶ موتور و ماشین کشف و به ۷۷۲ پرونده سرقت رسیدگی شد؛ در این طرح ۴۵ نفر از محکومین متواری دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ارزش اموال مکشوفه در این طرح ۴۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان بوده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۲۰ کیلو مواد گرم مواد مخدر کشف و ۲۲۰ خرده فروش دستگیر شدند.

وی گفت: در این طرح ۲۱ هزار و ۲۳۱ قلم کالای قاچاق کشف شد و ۲۲ قاچاقچی کالا دستگیر شدند؛ همچنین ۳۰ پرونده در این طرح تشکیل شده است.

سردار رحیمی افزود: ارزش اموال قاچاق کشف شده ۲/۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار