رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۸۷۲ سارق در طرح رعد ۵۱

سردار رحیمی از دستگیری ۸۷۲ سارق در طرح رعد ۵۱ خبر داد و گفت: در این طرح سه هزار و ۲۹۱ قلم اموال مسروقه شهروندان تهرانی کشف شد.
کد خبر: ۴۹۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ - 08December 2021

دستگیری ۸۷۲ سارق در طرح رعد ۵۱به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه پنجاه و یکمین طرح رعد که امروز (چهارشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه در این طرح ۸۷۲ سارق، مالخر، زورگیر و خفت‌گیر دستگیر شد، اظهار داشت: سه هزار و ۲۹۱ قلم اموال مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: ۷۰۰ موبایل در این طرح کشف شد؛ همچنین ۲۰۸ خودرو و موتور کشف شد و به هزار و ۵۰ پرونده رسیدگی شد.

سردار رحیمی گفت: ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه اشراف خوبی روی پاتوق‌ها و مکان‌های سارقین داریم، گفت: در این طرح ۸۸ پاتوق شناسایی و منهدم شد؛ همچنین ۱۱ مرکز مالخری شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۸ مرکز فروش مواد مخدر خرد در این طرح شناسایی و پلمپ شد.

سردار رحیمی گفت: ۲۱ نفر از اراذل و اوباش که در امر سرقت و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند دستگیر و ۱۸ کیلو مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۳۹ پرونده در حوزه قاچاق کالا کشف شده و شش نفر دستگیر شدند.

سردار رحیمی درباره پرونده‌های مفقودی در تهران گفت: اقدامی را در سه ماه گذشته درباره افراد مفقودی انجام دادیم، پرونده‌های فقدان افراد به سرعت از کلانتری‌ها و دیگر رده‌ها به آگاهی ارجاع داده و در آنجا رسیدگی می‌شود، ماهانه بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر درباره مفقودی افراد پرونده تشکیل می‌‌شود که به سرعت از زمان رسیدن خبر، اقداماتمان درباره شناسایی آنها را انجام می‌دهیم و به لطف خدا ایجاد این مرکز برکات خوبی داشته و کمک شایانی در سرعت بخشیدن و شناسایی افراد مفقودی کرده است.

سردار رحیمی همچنین درباره استفاده از نام‌های محلی برای اماکن گفت: استفاده از نام‌های محلی هیچگونه مشکلی ندارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار