عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بازگشت آمریکا به برجام مشروط به لغو تمام تحریم‌ها و راستی آزمایی است

نوش‌آبادی گفت: بازگشت آمریکا به برجام مشروط به برداشتن کامل تحریم‌های برجامی، تحریم‌های ترامپ و همچنین راستی آزمایی است.
کد خبر: ۴۵۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ - 14April 2021

بازگشت آمریکا به برجام مشروط به لغو تمام تحریم‌ها و راستی آزمایی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای در وین اظهار داشت: بازگشت آمریکا به برجام مشروط به برداشتن کامل تحریم‌های برجامی و تحریم‌های ترامپ و همچنین راستی آزمایی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به طرف‌های غربی اعلام کرده‌اند و تاکنون محکم ایستاده‌اند و امیدواریم این موضع گیری ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه کشورمان چندین سال در مسیری حرکت کرد که منافع آمریکا و اروپایی‌ها تأمین شد، ادامه داد: اکنون نیز رفتار ایران منطبق با برجام بوده و موضع ایران اسلامی در خصوص تحقق تعهداتش مشخص و شفاف است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع مردم ایران به صورت جدی شرایط اجرای مفاد توافقنامه هسته‌ای را اعلام کرده لذا انتظار می‌رود مسئولان دستگاه دیپلماسی آن را کامل پیگیری کنند.

نوش‌آبادی تصریح کرد: آمریکایی‌ها همواره تلاش می‌کنند طرف مقابلشان را متهم کنند و این رویه در سال‌های گذشته مشهود بوده لذا مواضع طلبکارانه آن‌ها در حاشیه برگزاری مذاکرات وین به جایی ختم نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرف‌های آمریکایی به دلیل خوی سلطه طلبی و زیاده خواهی سعی می‌کنند نشان دهند ایران مجدد به سیاست‌های قبلی خودش در رابطه با غنی‌سازی بازگشته و ایران هراسی را دامن بزنند.

منبع:خانه ملت

انتهای پیام/۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار