پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز ارتش

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را به فرماندهان، پرسنل و سربازان ارتش تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۴۵۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 17April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، این روز را به فرماندهان، پرسنل و سربازان خدوم و زحمت کش ارتش تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بیست و نهم فروردین، روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال های پرافتخار دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

امروز نیز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و معتمد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، به حصن حصین واقعی انقلاب تبدیل گشته و در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی نموده و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، را به محضر تمامی نیروهای نظامی و خانواده گران‌قدر آنان و مردم بافرهنگ، متدین و انقلابی استان کردستان تبریک گفته و سربلندی، غرور و غیرت ایران اسلامی را در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه قادر قهار خواستارم.

امیدوارم در سایه تحکیم اتحاد و همدلی موجود میان مردم و حافظان امنیت و آسایش، بیش از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت همه‌جانبه قرار بگیرند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها