رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

دستاوردهای ارتش در سال‌های اخیر نماد خودباوری ملی و قدرت بازدارندگی است

حجت‌الاسلام ادیانی با صدور پیامی به مناسبت روز ارتش گفت: پیشرفت‌های شگرف و دستاوردهای ارتش در سال‌های اخیر در حوزه‌های دفاعی و رزمی متناسب با تهدیدات دشمن، نماد خودباوری ملی و قدرت بازدارندگی است.
کد خبر: ۴۵۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 17April 2021

دستاوردهای ارتش در سال‌های اخیر نماد خودباوری ملی و قدرت بازدارندگی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور یکی از وقایع تاثیرگذار کشور است که طی آن در مقطعی که عناصر ضد انقلاب و فتنه جو سودای انحلال ارتش را در سر می پروراند، معمار کبیر انقلاب با دور اندیشی و بصیرت الهی در برابر این توطئه خطرناک ایستادگی نموده و ضمن حفظ و تقویت ارتش انقلابی بار دیگر دشمن را در رسیدن به نقشه های شوم خود ناکام گذاشت.

نگاهی گذرا به بیش از ۴ دهه از تاریخ پربرکت حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کافی است تا امروز ثمرات و برکات  وجود چنین نیرویی را درک کرده و خداوند متعال را به سبب آن شاکر باشیم.

نقش بی بدیل و اثرگذار ارتش در سال‌های نخستین انقلاب و فداکاری ها و نقش آفرینی های و دلاوری های نیروهای قهرمان ارتش همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی و سرلشکر شهید بابایی و... در دوران دفاع مقدس و حفظ تمامیت ارضی و حراست از مرزها و همچنین در دفاع از حرم آل الله و بسیاری از عملیات ها، مردم یاری و کمک به سازندگی و آبادانی کشور و مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی،  نشان افتخار زرینی بر سینه این نیروی مکتبی و الهی می‌باشد.

پیشرفت های شگرف و دستاوردهای ارتش در سال های اخیر در حوزه های دفاعی و رزمی متناسب با تهدیدات دشمن، نماد خودباوری ملی و قدرت بازدارندگی است. صلابت و عظمت خیره کننده امروز جمهوری اسلامی ایران و موقعیت ممتاز و قدرت تاثیرگذاری منطقه ای و فرا منطقه ای آن  مرهون وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح انقلابی و ولایتمدار و مقتدر بوده و بدون شک تصویری شکوهمند و آرمانی در راه تثبیت نظام مقدس بوده و باعث عصبانیت و کینه توزی دشمنان می‌باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامی‌داشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والا مقام آجا و تبریک این روز  به آحاد کارکنان ارتش، تردیدی نداردکه همه نیروهای مسلح مومن و شجاع  تحت هدایت فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیزتصویری مثال زدنی در دفاع از آرمان های انقلاب از خود نشان داده و در راه تثبیت و تداوم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا 

سید علیرضا ادیانی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار