رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

اسامی خاطیان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شد

دکتر سلمان‌زاده از اعلام اسامی افراد خاطی شهرداری این شهرستان که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده کرده بودند به مراجع قضایی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ - 17April 2021

اسامی خاطیان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، عصر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسب دستور مقام عالی وزارت که طی نامه‌ای به ما ابلاغ شد اسامی این افراد به مقامات قضایی کتباً اعلام شد و همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر محترم بهداشت عزل شدند.

وی در همین خصوص افزود: طبق دستور یاد‌شده؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، افزود: بعد از این که متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریقات را موقتا متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت واکسن به سایر پاکبانان شهرستان تزریق خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌های عزیز برای آن‌ها استفاده کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان یادآور شد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ۲۷۴ نفر است. در ۲۴ ساعت اخیر نیز، از ۴۰۴ نمونه گرفته شده ۲۲۴ مورد جدید مثبت داشته ایم که ۱۲۵ نفر مربوط به آبادان، ۶۹ نفر از خرمشهر و در شادگان ۳۰ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است. همچنین چهار مورد فوت جدید در جنوب غرب خوزستان ثبت شد است که ۲ نفر مربوط به آبادان، یک نفر خرمشهر، یک نفر شادگان بوده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها