نشست هماهنگی اردو‌های راهیان نور مجازی در «مهریز» برگزار شد

نشست هماهنگی برگزاری اردو‌های راهیان نور مجازی، در اداره آموزش و پرورش شهرستان «مهریز» برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 18April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری اردو‌های راهیان نور مجازی، با حضور «سید کاظم حسینی المدواری» مدیر آموزش و پرورش شهرستان «مهریز» و  دیگر اعضای ستاد راهیان نور آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش مهریز در این جلسه با گرامیداشتت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، با بیان این‌که آبیاری نهال انقلاب اسلامی با ادای دین به شهدای این انقلاب محقق خواهد شد، اظهار داشت: نقش فرهنگیان در ترویج فرهنگ شهدا و دفاع مقدس به نسل آینده بی‌بدیل است.

نشست اردو‌های راهیان نور مجازی در مهریز برگزار شد

وی با بیان این‌که اردو‌های راهیان نور تاثیر به‌سزایی در تقویت روحیه جهادی و شهادت‌طلبی جوانان ایران اسلامی دارد، گفت: با شیوع بیماری کرونا، برگزاری مجازی اردو‌های راهیان نور در دستور کار قرار گرفت.

«هدایت دهقانی‌زاده» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مهریز نیز در این جلسه، با بیان این‌که بستر برنامه «شاد»، یک محیط تربیتی مناسب برای آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های شهداست، اظهار داشت: امسال اردو‌های راهیان نور در بستر فضای مجازی با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم و با همراهی ادارات فرهنگی شهرستان و اولیاء دانش‌آموزان در ۱۰ مرحله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها