مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

ارتش انقلابی و جهادی جمهوری اسلامی ایران کارنامه‌ای درخشان دارد

سردار مالکی گفت: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی ارتش یکی از نیروهای پیشگام و پیشتاز برای دفاع از انقلاب اسلامی و حرکت در راستای اهداف نظام است.
کد خبر: ۴۵۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ - 18April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان صبح امروز در دیدار با امیر «حمیدرضا رحمت‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار داشت: ۴۲ سال از حماسه ایستادگی ارتش انقلابی می‌گذرد و امروز شاهد پیشرفت‌های نظامی در نیرو‌های زمینی، دریایی، هوایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی هستیم که این امر کشور را از وابسیتگی به ابرقدرت‌ها رها کرده و روی پای خود ایستاده ایم.

وی گفت: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی ارتش یکی از نیرو‌های پیشگام و پیشتاز برای دفاع از انقلاب و حرکت در راستای اهداف انقلاب اسلامی است و ارتش با تاسی از فرهنگ انقلابی و جهادی یک کارنامه درخشان دارد.

وی ادامه داد: امروز به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و جانفشانی‌های ارتشیان غیور ایران اسلامی، ارتش با رویکرد معنوی، استکبارستیزی، انقلابی، جهادی و پرقدرت در صحنه حضور دارد و پا در رکاب فرمانده معظم کل قوا و دست در دست سایر نیرو‌های مسلح آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است.

سردار مالکی بیان داشت: حماسه آفرینی‌های ارتش در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی در دفع شورش‌های مختلف، حضور شجاعانه آنان در حماسه ۸ سال دفاع مقدس، پاسداری از مرز‌های کشور، سازندگی در حوزه‌های دفاعی، کمک به هموطنان عزیز در بلایای طبیعی و در ماه‌های گذشته در مقابله با ویروس منحوس کرونا نمونه‌هایی از تدبیر راهبردی امام خمینی (ره) در حفظ و تقویت ارتش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار