فرمانده ناجا در دیدار با مجمع نمایندگان مجلس استان اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام ویژه مجلس در راستای برطرف کردن مشکلات در نیروی انتظامی

سردار اشتری با اشاره به کمبود اعتبارات در بحث مسکن کارکنان افزود: بیش از نیمی از کارکنان ما با مشکل مسکن مواجه هستند و این موضوع اهتمام ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد چرا که منابع داخلی سازمان جوابگوی این نیاز نیست..
کد خبر: ۴۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ - 19April 2021

ضرورت اهتمام ویژه مجلس در راستای برطرف کردن مشکلات در نیروی انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار استان اردبیل، بعد از ظهر دیروز با سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در ستاد ناجا دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده ناجا در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ایام مبارک ماه رمضان اظهار داشت: از حضور نمایندگان مجلس، استاندار، همکاران عزیز در مجموعه انتظامی فرماندهی استان و مرزبانی تشکر می‌کنم.

سردار اشتری با اشاره به ولایت مداری و انقلابی بودن مردم استان اردبیل افزود: تقویت استان در اولویت ما است چرا که معتقدیم شان مردم متدین، ولایی و شهید پرور آن استان بیش از این ها بوده و به همین جهت برای خدمت به این عزیزان باید کوشا باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه از ظرفیت‌های موجود در راستای حل مشکلات انتظامی استان استفاده کرده‌ایم تصریح کرد: باوجود اعتبارات محدود، اما با روحیه جهادی و انقلابی، در حد بضاعت و توان خود کمک کرده‌ایم تا در بخش های مختلف انتظامی و مرزبانی تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز را تامین کنیم اما به دلیل کمبود ها و محدودیت ها در اعتبارات با ایده آل های خود فاصله داریم و نیاز است تا نمایندگان نیز کمک کنند تا نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کنیم.

وی با تاکید بر برقراری امنیت گفت: با توجه به امکانات موجود در تلاش برای تجهیز نمودن استان، هوشمند سازی تجهیزات و تشکیل اتاق مانیتورینگ در بخش راهور هستیم و این موضوع در اولویت قرار دارد و در جهت ارتقاء رتبه استان ها کوشا خواهیم بود اما این موضوع نیازمند سیر مراحل قانونی و تایید ستاد کل نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در موضوعات عمرانی از جمله مسکن کارکنان ناجا گفت: با وجود حضور کارکنان ناجا در اقصی نقاط کشور جهت انجام ماموریت و برقراری امنیت، در بحث خانه های سازمانی و تامین مسکن پرسنل با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات در بحث مسکن کارکنان افزود: می توان گفت که بیش از نیمی از کارکنان ما با مشکل مسکن مواجه هستند و این موضوع اهتمام ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد چرا که منابع داخلی سازمان جوابگوی این نیاز نیست.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اندک بودن اعتبارات در سال های گذشته بیان داشت: با توجه به عنایت نمایندگان مجلس اسلامی و مسئولان در ستاد کل نیروهای مسلح و با وجود افزایش اعتبار تخصیص یافته نسبت به سنوات گذشته، بخش اعظم این افزایش صرف افزایش حقوق کارکنان در سال جاری گشته که امیدواریم با مساعدت مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات را در سایر بخش ها نیز مرتفع کنیم.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای گفت: مجلس ما مجلس انقلابی است و مجلس انقلابی باعث عزت، افتخار، پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: پیگیر مشکلات مرتبط با ناجا بوده و هستیم و تمام تلاش خود را در جهت مرتفع ساختن آن به کار می گیریم و ضمن بررسی تمامی موارد اشاره شده در حوزه های مختلف، هم افزایی لازم را جهت همکاری با استاندار و نمایندگان محترم مجلس استان دراین زمینه خواهیم داشت.

در این دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش امکانات و تجهیزات مرزی، جاده‌ای، ارتقای سطح انتظامی و برخی مسائل دیگر شهرستان های استان گفت‌وگو و تبادل نظر کرده و از فرمانده ناجا جهت بازدید از استان و بررسی مشکلات دعوت به عمل آوردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار