جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی در عرصه بین‌المللی نقش آفرین است

دریادار کاویانی با اشاره به نقش ویژه نیروی دریایی ارتش در سطح بین الملل گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل و در سیاست گذاری کشور تاثیر گذار است و اینکه امروز دیپلمات‌های کشورمان در حال مذاکره با دنیا هستند بی شک به پشتوانه قدرت و توان نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۴۵۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 20April 2021

نیروی دریایی در عرصه بین‌المللی نقش آفرین استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در پایگاه دریایی بوشهر، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این پایگاه در جمع فرماندهان و کارکنان با تاکید بر اهمیت پایگاه دریایی بوشهر اظهار داشت: این پایگاه با تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص نقش بسزایی در افزایش توان عملیاتی و اطلاعاتی نیروی دریایی دارد.

دریادار کاویانی با اشاره به بین المللی بودن مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: ارتقا سطح آموزش فرماندهان و کارکنان به منظور تعامل و موفقیت در عرصه بین المللی یک امر حتمی است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا یادآور شد: در شرایطی که کشور در حال مبارزه با این ویروس منحوس است، ناوگروه ۷۴ نیروی دریایی ارتش با اقتدار در حال دریانوردی در آب‌های ازاد و بین المللی می‌باشد که این نشان دهنده تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی دریایی برای ایجاد امینت دریایی است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر جوانگرایی در تمام عرصه ها، عنوان کرد: مرکز آموزش امام جعفر صادق (ع) مستقر در پایگاه دریایی بوشهر نقش مهمی در تربیت افسران و آینده سازان نیروی دریایی دارد که با بهره گیری از این نیرو‌های کارآزموده به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهیم داد.

دریادار کاویانی گفت: این اقتدا دریایی و حضور با صلابت در آب‌های آزاد نتیجه تلاش نیرو‌های جوان در کنار افراد با تجربه است که باعث برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی شده است.
بازدید از یگان‌های مهمات، مرکز آموزش امام جعفر صادق (ع)، مدرسه چتربازی، کارگاه تعمیرات موتور‌های دریایی، ناوگان هفتم آذر، مدرسه آموزش سکان از دیگر برنامه‌های دریادار کاویانی در پایگاه دریایی بوشهر بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها