سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه امید ملت‌های آزادی خواه جهان است

شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان مهریز طی پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۵۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ - 21April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان مهریز طی پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

ملت قهرمان ایران، آرامش و آسایش امروز خود را بدون تردید، مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان عزیز و سلحشوری نیرو‌های مسلح غیور و غیرتمند ایران اسلامی هستند که با تمام توان در دفاع از کیان و میهن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

امروز نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نه تنها مایهِ امنیت و ارامش ملت ایران، بلکه نقطه امید ملت‌های آزادی خواه جهان بوده و در سایه منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت، لبیک گوی حمایت و همراهی مقاومت اسلامی و خیزش‌های ضد استکباری و ضد صهیونیستی، در فراسوی مرز‌های کشورمان شده است.

نقش بسزای این نهاد مقدس در حوزه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی در کشور، نشان از عزم راسخ پاسداران غیور این مرزو بوم برای دفاع همه جانبه از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای مکتبی و انقلابی دارد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک به همه فرماندهان ولایتمدار سپاه و پاسداران انقلابی به ویژه سپاهیان ایثارگر و فداکار باغ شهر تاریخی مهریز، خدمات ارزشمند این عزیزان را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار