نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس به مناسبت سالروز تشکیل سپاه؛

سپاه پاسداران محصول اندیشه بلند امام (ره) است

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 22April 2021

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محصول اندیشه بلند امام راحل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «فرهاد بشیری» نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبان ملت که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ خصوصیاتی در آن هست که در سایر برکات ناشی از انقلاب این خصوصیات را انسان کمتر مشاهده می‌کند.

نیروهای جان برکف سپاه به واسطه حضور مخلصانه در تمامی حوادث همچون سیل، زلزله و اکنون نیز که در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا در خط مقدم خدمت رسانی به مردم فهیم ایران اسلامی قرار دارند، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و به عنوان نماد مقاومت و الهی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد دفاعی با صلابت و اقتدار مثال زدنی خود به پشتوانه‌ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی برای مردم تبدیل شده است.

ضمن تبریک فرا‌رسیدن این روز مبارک به تمامی سبز پوشان عرصه ایثار و شهادت ،خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، پاسداران بازنشسته و بسیجیان سلحشور، توفیقات روز افزون‌شان را از خداوند متعال تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از حریم و حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها