پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه؛

سپاه پناهگاهی برای آحاد مردم است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» با صدور پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ - 22April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. حضرت امام خمینی (ره)

امام خمینی (ره) در 2 اردیبهشت 58 در فرمان تاریخی به طور رسمی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند تا با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا؛ حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع)، عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.

نقش آفرینی و حماسه سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت 43 ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حضور در عرصه جهاد و شهادت، با نوآوری و خلاقیت در تولید ابزار و تجهیزات و شیوه‌های مقابله در کنار سایر نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب به قدرت بازدارندگی رسانده است و آماده جانفشانی در عرصه‌های مختلف و تبعیت از دستورات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز می‌باشد.

ورود پرتوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون خدمات اجتماعی، امداد‌های فوق‌العاده در حوادث همچون سیل، زلزله، شیوع ویروس منحوس کرونا و عرصه‌های محرومیت‌زدایی، این نهاد انقلابی را به پناهگاهی برای آحاد مردم تبدیل کرده است.

نقش امروز نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و ارزش‌های ملی و انقلابی و توسعه عمق راهبردی خطوط دفاعی و امنیتی کشور و خنثی‌سازی پدیده‌های شوم ضدامنیتی در سرزمین‌های دور دست و کمک به شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی در منطقه که بر پیشانی آن نام و حماسه آفرینی‌های سردار دل‌ها شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی می‌درخشد امروز رعب و وحشت را در اردوگاه جبهه دشمنان میهن اسلامی حکمفرما و آنان را از هر گونه تهدید و توطئه تجاوزکارانه علیه میهن اسلامی ناامید، نگران و هراسان ساخته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز ایران اسلامی، فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر فرماندهان محترم و پرسنل عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیشکسوتان جهاد و شهادت و امت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی خاصه استان آذربایجان‌شرقی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون را برای خادمین جان بر کف سپاهیان اسلام از درگاه خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها