رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

سردار «حق‌بین» با ایثار در هشت سال دفاع مقدس، برای ملت ایران افتخارآفرین شد

اوحدی در پیامی به مناسبت عروج آسمانی سردار حق‌بین گفت: آن جانباز معزز، با ایثار و پایداری در جنگ تحمیلی هشت ساله در کنار سایر ایثارگران برای ملت شریف ایران افتخارآفرین شد.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ - 22April 2021

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج جانباز سرافراز سردار حق‌بینبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیامی عروج آسمانی سردار حق‎‌بین را تسلیت گفت.

متن این پیام  به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق‌بین؛

سلام علیکم

عروج مجاهد مخلص و جانباز سرافراز سردار محمدعلی حق‌بین، فرمانده سابق لشکر پرافتخار ۱۶ قدس گیلان و از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن مجاهد بصیر و خستگی ناپذیر فی سبیل الله در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های مختلف، خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌ است. آن جانباز معزز، با ایثار، پایداری و ازخودگذشتگی در جنگ تحمیلی هشت ساله در کنار سایر ایثارگران برای ملت شریف ایران افتخارآفرین شد.

اینجانب؛ درگذشت این سردار مخلص، با ایمان و متعهد را به همرزمان و همراهان وی و ملت شریف ایران و خانواده محترم او تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عزیز سفرکرده، اجر عظیم و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

سعید اوحدی

معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار