جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

فرماندهی شهید سلیمانی و شهید حجازی باعث نابودی داعش شد

سردار فلاح زاده گفت: اگر فرماندهی شهیدحاج قاسم و شهید حجازی در مناطق جنگی و سوریه نبود، آمریکا با نیابت گروه‌های تکفیری مجالی به امت اسلام و بشریت نمی‌دادند.
کد خبر: ۴۵۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 22April 2021

فرماندهی شهید سلیمانی و شهید حجازی باعث نابودی داعش شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا فلاح زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت شهید سردار سید محمد حجازی با اشاره به قدمت اصفهان در طول تاریخ و تربیت بزرگان و علما اظهار داشت: اصفهان امروز یکی از دیگر چهره‌های پرفروغ خود را از دست داد.

وی افزود: استان اصفهان افتخارات بسیاری را در دوران سرنگونی رژیم شاهنشاهی و در دفاع مقدس برجای گذاشته و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام نموده است.

سردار فلاح زاده در خصوص شخصیت و منش سردار شهید حجازی گفت: شهید حجازی مانند جد خود که فرمود برای ترویج اخلاق مبعوث شدم، واقعاً معلم اخلاق بود و درسی که از ائمه اطهار و رهبر فرزانه فراگرفته بود را رواج می‌داد.
نگاه شهید حجازی به پست و مقام تنها برای خدمت به مردم بود.

تواضع و خدمت به محروم‌ترین مردم با بسیج و جهاد سازندگی

وی ادامه داد: شهید حجازی این پست و مقام را به عنوان یک مسئولیت در قبال نظام جمهوری اسلامی و مردم قبول کرد و با تواضع و با راه اندازی بسیج سازندگی و جهادی به محروم‌ترین مردم جامعه خدمت کند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان داشت: روحیه بصیرت افزایی و دشمن شناسی شهید بسیار قابل تقدیر بود و در قبل از پیروزی انقلاب به مصاف دشمن و تفاله‌های رژیم شاهنشاهی رفت و خاطرات عجیبی را از آن دوران برجای گذاشت.

فلاح زاده با اشاره به رشادت‌های شهید حجازی در مناطق جنگی گفت: شهید در جنوبی‌ترین منطقه جنگی و تا جبهه‌های میانی و غربی به مصاف دشمنان خدا رفت که این‌ها برگ زرینی از افتخارات اوست و امت اسلام هم باید برای داشتن چنین سربازانی به خود ببالد.

بصیرت و دشمن‌شناسی در مبارزه با دشمن

وی افزود: شهید عالی مقام بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف خدمت به اسلام و مردم را ادامه داد تا روزی که متوجه شد به مصاف صهیونیست و داعش و نیرو‌های تکفیری برود و به مدت پنج سال با بینش و بصیرت کامل در منطقه سوریه و لبنان حضور داشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: اگر فرماندهی سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز و شهید حجازی در این مناطق نبود آمریکای جلاد با نیابت گروه‌های تکفیری مجالی به امت اسلام و بشریت نمی‌دادند و کشور‌ها را درمی‌نوردیدند و از ایران عبور می‌کردند.

وی، اما ویژگی متمایز سردار شهید حجازی را ولایت پذیری عنوان کرد و گفت: حضور شهید حجازی در دوران قبل انقلاب و در صحنه‌های ایثار، جهاد، آتش و خون و خوف و خطر به لحاظ اطاعت از امام و، ولی خود بود.

ادامه وظایف شهید با تبعیت از، ولی امر و رهبر معظم انقلاب اسلامی

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: در منطقه جنوبی سوریه و جبهه‌های گوناگون باز هم به اطاعت از، ولی مؤمنین و رهبر معظم انقلاب بود و از دوران نوجوانی تا لحظه شهادت به وظیفه خود عمل کرد و به اجرای وظایف خود به تبعیت از خدا و، ولی امر ادامه داد.

وی ادامه داد: اسلام سرداری فداکار و سربازی مخلص، خدمت گذاری عزیز و چهره‌ای پرفروغ را از دست داد و برماست که بصیرت، دین‌داری، کرامت، بزرگواری و فرماندهی مدبرانه و مکاتبت‌ها و رشادت‌های او را به نسل جوان منتقل کنیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان داشت: همچنین جوانان باید او را به عنوان الگو قرار دهند و درس بگیرند و و اموزه‌های سردار شهید حجازی را در جامعه پیاده کنیم و در حوزه‌های علمیه و مدارس و پایگاه‌ها پمپاژ کنیم.

خون سردار دل‌ها و شهید حجازی در سراسر گیتی به جوش آمده

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و دشمنان نیابتی بدانند ما وارث علی و حسین (ع) مظلوم و وارث تمام مظلومان تاریخ هستیم، اما با عزت تمام به مصاف شما آمده‌ایم و دست از آموزه‌های قرآنی و دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

سردار فلاح‌زاده یادآور شد: امیدواریم همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند در ۲۵ ساله دیگر روی کره خاکی نخواهید بود و این خون شهید حجازی و سردار سلیمانی در سراسر گیتی به جوش آمده و امام وعده داده که اسلام تمام سنگر‌ها را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار