معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

انتخابات آینده باید «پرشور» و «آگاهانه» باشد

حبیب‌زاده گفت: انتخاب آگاهانه تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور و بهبود اوضاع جامعه است و باید برای تحقق استقبال پرشور مردم با فراهم آوردن زمینه انتخاب آگاهانه برای آنان همراه شد تا مردم به روشنی از برنامه‌ها، سلایق و شیوه مدیریتی هر نامزد آگاهی داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 24April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «قاسم حبیب‌زاده» معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در همایش «نقش ستایشگران مذهبی در تحقق مشارکت آگاهانه» که به صورت مجازی و به همت سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تشریح دلایل اهمیت انتخابات آینده اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد سال جاری، به عنوان نخستین رویداد بزرگ اجتماعی سال، فرصت جدیدی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی به دشمنان است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین انتخابات را معیار تشخیص مشروعیت و مقبولیت یک نظام برای دوستان و دشمنان بین‌المللی آن کشور دانست و خاطرنشان کرد: در عرصه بین‌الملل، هیچ سنجه‌ای به جز انتخابات برای تعیین مشروعیت و مقبولیت یک نظام سیاسی وجود ندارد. به بیان ساده، هرچه مشارکت ملی در انتخابات یک کشور گسترده‌تر باشد، آن کشور قادر خواهد بود تا مواضع محکم‌تری در معادلات بین‌المللی اتخاذ کند و دشمنان آن نظام سیاسی در اعمال سیاست‌های خصمانه، احتیاط بیشتری خواهند داشت و واهمه‌ای از قدرت آن کشور در دل کشورهای متعارض ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب آگاهانه تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور است، تصریح کرد: رسانه‌های معاند عمده تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا آینده کشور را تاریک و مبهم نشان دهند و به هر ترتیب ممکن، امید مردم و به خصوص جوانان را برای بهبود اوضاع به یأس تبدیل کنند. گرچه هیچ انسان منصفی نمی‌تواند منکر وجود مشکلات در شرایط کنونی کشور باشد و باید بر این امر صحه گذاشت که در حال حاضر دغدغه‌های اقتصادی جدی و بسیار مهمی مطرح شده است اما حقیقت آن است که راهکار روشن و مشخصی هم برای برون‌رفت از این وضعیت وجود دارد و نظریه «پایان همه چیز» که توسط رسانه‌های معاند مطرح می‌شود، واقعیت ندارد.

این مسئول افزود: انتخاب آگاهانه تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور و صندوق رأی در این حوزه عقلانی‌ترین مسیر برای تغییر شرایط و بهبود اوضاع جامعه است و در این میان باید توجه داشت که تحقق استقبال پرشور مردم با فراهم آوردن زمینه انتخاب آگاهانه برای آنان همراه باشد تا مردم به روشنی از برنامه‌ها، سلایق و شیوه مدیریتی هر نامزد آگاهی داشته باشند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: منزلت اجتماعی سپاه پاسداران و بسیج فراتر از آن است که محبوبیت فراگیر خود را در قلوب ملت مسلمان ایران، برای پیروزی یک نامزد سیاسی خاص خرج کند. بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، هر کس که بتواند جامعه را با نفوذ کلام و عمل خود به سمت تحقق چشم‌اندازهای متعالی نظام سوق دهند، اصلح است ولذا برای تعیین سرنوشت کشور در سال‌های حساس آینده، ضمن تحقق انتخابات پرشور باید آگاهانه و با شناخت کامل رأی داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار