بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت سالروز شکست آمریکا در طبس؛

حادثه طبس یکی از حوادث ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 24April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که خداوند تبارک و تعالی در تمامی مراحل مبارزه با کفار و ستمگران، پشت و پناه ستمدیدگان بوده و است، در اکثر جنگ‌ها و توطئه‌ها که بر مسلمانان حادث شده ‌و تعداد دشمنان چندین برابر نیرو‌های اسلام بوده باز می‌بینیم با اراده الهی دست برتری در میدان نبرد با مسلمانان که با قدرت ایمان وارد معرکه جنگ شده‌اند بوده است.

یکی از حوادث ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران حادثه پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ طبس بود‌ که خداوند چنان آمریکای جنایتکار را در صحرای طبس با امداد غیبی زمین‌گیر کرد، به دنیا اثبات کرد که این نظام و انقلاب صاحب دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند در اندیشه والای مردم خدشه وارد کند.

چه افتضاحی بالاتر از اینکه وقتی مردم به فکر زندگی روزمره خود بودند و دشمنان به فکر هجوم به میهن اسلامی بودند، ریگ‌های بیابان به اذن الهی معمور درهم کوبیدن قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار شوند.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «منتظر قائم» اولین فرمانده شجاع سپاه «یزد» با آرمان‌های شهدای عزیز و امام راحل عهد و پیمان می‌بندیم با رهنمودهای، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز تا آخرین قطره خون در مقابل مستکبران عالم ایستادگی کرده به یاری خدا و در ظل توجهات حضرت ولی عصر قله‌های افتخار را فتح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار