مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس فضای جامعه را معنوی و الهی می‌کند

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: دفاع مقدس قله افتخارات و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که با پرداختن عمیق به آن، فضای جامعه معنوی و الهی خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 27April 2021

ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس فضای جامعه را معنوی و الهی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با «راضیه شهاب» مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار داشت: دفاع مقدس قله افتخارات و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که با پرداختن عمیق به آن، فضای جامعه معنوی و الهی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرهنگی و ارزشی شهرداری‌های استان سمنان در برنامه‌های چهلمین و یکمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: این تلاش‌های ارزشمند در مسیر ترویج ارزش‌های دفاع مقدس مجاهدت فی سبیل‌الله است و انتظار داریم همانند گذشته برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم  در 40 مناسبت دفاع مقدس و مقاومت سال 1400 پیش‌بینی و اجرا شود.

سلامی یادآور شد: ابلاغیه گرامیداشت مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی برنامه‌ریزی شده که به کلیه فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی، فرمانداران، مدیران دستگاهای اجرایی، روسای دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و شهرداران استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:  فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در مناسبت دفاع مقدس و مقاومت، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مستندسازی نقش شهرداری‌ها در دوران دفاع مقدس و آموزش مجازی علوم و معارف دفاع مقدس کارکنان شهرداری از جمله مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده سال 1400 است.

«راضیه شهاب» مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در این جلسه بیان داشت: انتظار می‌رود با توجه به همکاری شهرداری‌‎های استان در برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس از تولیدات فرهنگی، هنری  شهرداری‌ها  در سال جاری رونمایی شود.

 مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خواستار تدوین برنامه‌های مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری در سال 1400 توسط کارشناسان دو مجموعه  شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار