مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

تکریم ایثارگران از مهمترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

عسگری گفت: تکریم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان و سرمایه‌های اصلی نظام از مهمترین راهکار‌های نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۵۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 27April 2021

تکریم ایثارگران از مهمترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر با تجلیل از رشادت‌های شهدای والامقام، مـاه مبـارک رمضان را بهترین فرصت برای گرامی‌داشت یاد و خاطره مردان بزرگی دانست که با فداکاری همه هستی خود را برای رضایت الهی فدا کرده و به مقام قرب الهی رسیدند.

وی اظهار داشت: تکریم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان و سرمایه‌های اصلی نظام از مهمترین راهکار‌های نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ایران است که امروز این اقدام در قالب «طرح سپاس» انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نهادینه کردن این فرهنگ والا و ارزشمند در جامعه گام بسیار مهمی در راستای رشد فضای مجاهدپروری در میان آحاد جامعه بویژه جوانان کشورمان است.

در پایان از خانواده‌های معظم شهیدان «مرتضی ملکی»، «کیومرث فرهادی»، «محمدعلی قیطاسیان» و «اله‌بخش احمدی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار