مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله:

آمادگی ۵۸ مسجد اراک برای برگزاری مراسم‌ شب‌های قدر به‌صورت مجازی

«ربیعی» گفت: با جلسات تعاملی که در سطح شهر اراک با مجموعه‌های مختلف انجام شده است، تاکنون بیش از ۵۸ مسجد برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ - 27April 2021

۵۸ مسجد برای برگزاری مراسم شب‌های قدر به صورت آنلاین در اراک اعلام آمادگی کردند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی، در نشست هماهنگی برگزای مراسمات شب‌های قدر که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی در طول یک سال گذشته همواره به دستورات و پروتکل‌های بهداشتی مقید بوده‌اند و رعایت بهداشت در هیئت‌های مذهبی سابقه‌ای دیرینه دارد.

وی افزود: بسیج مداحان سپاه روح‌الله در طی یک سال گذشته، در کنار دغدغه برگزاری مراسم‌های مذهبی و مناسبت‌ها، سعی کرده است تا در راستای مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا در ابعاد مختلف تلاش کند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله گفت: در آستانه ایام شب‌های قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) قرار گرفته‌ایم که بسیج مداحان در این راستا برنامه‌ریزی‌های خود را در دو قالب برای برگزاری مراسم‌های شب‌های قدر انجام داده است.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم‌ها به شکل مجازی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی اولین برنامه بسیج مداحان بود که قبل از ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته بود.

ربیعی ادامه داد: با جلسات تعاملی که در سطح شهر اراک با مجموعه‌های مختلف انجام شده است، تاکنون بیش از ۵۸ مسجد برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده‌اند که سایر ظرفیت‌های مردمی برای شرکت عموم مردم در این مراسم‌ها را پای کار خواهیم آورد.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح شهرستان‌ها با شناسایی‌هایی که توسط کانون‌های بسیج مداحان انجام شده، مراسم‌های شب‌های قدر به شکل مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله با بیان اینکه در راستای برگزاری مراسم‌ها در فضای باز، آماده‌سازی حیاط مدارس، پارک‌ها و حیاط ورزشگاه‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: با تعامل انجام‌شده بین سازمان تبلیغات و شهرداری اراک، مراسم شب‌های قدر با رعایت کامل دستورالعمل‌ها به مدت ۲ ساعت در مکان‌های باز برگزار خواهد شد و بسیج مداحان در کنار سایر دستگاه‌های دیگر به طور مستمر بر روند برگزاری مراسمات نظارت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر راه‌اندازی کمک مومنانه، بسیج مداحان به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها