سردار اشتری در همایش فرماندهان ناجا:

مهمترین اولویت پلیس درسال ۹۴، تشدید فعالیت‌ قرارگاه مبارزه با سرقت است

فرمانده نیروی انتظامی، تشدید و استمرار فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت را از مهم‌ترین اولویت های پلیس در سال ۹۴ نام برد.
کد خبر: ۴۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ - 25April 2015

مهمترین اولویت پلیس درسال ۹۴، تشدید فعالیت‌ قرارگاه مبارزه با سرقت است

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز(شنبه) در بیستمین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا گفت: بنا بر روش هر ساله، این همایش برای ارزیابی عملکرد سال گذشته و بهرهگیری از راهنمایی های مسئولان مرتبط با حوزه امنیت و همچنین برای تعیین دستورالعمل سال جاری برگزار میشود.

وی از تلاش و مجاهدت فرماندهان نیروی انتظامی قدردانی کرد و افزود: نیروی انتظامی بر آن است تا بتواند به عنوان پلیس شایسته و در شان مردم ایران با بهرهگیری از احکام قانونی در کنار رأفت، حافظ و پاسدار آرامش و امنیت جامعه باشد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اقتدار زمانی زیبا است که در خدمت مردم باشد، اظهارداشت: در سال گذشته برای ارتقای امنیت در حوزههای مختلف تلاش های بسیاری صورت گرفت که این تلاش ها در نتیجه منجر به بهبود شاخص های حوزه امنیت از جمله مواد مخدر و جرایم اقتصادی شد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت برای پاسخگویی به دغدغه های مردم گفت: تشکیل این قرارگاه موجب کاهش جرم و افزایش امنیت در این حوزه شده است.

اشتری، تشدید و استمرار فعالیتهای قرارگاه مبارزه با سرقت را از اولویتهای ناجا در سال ۹۴ دانست و افزود: استمرار فعالیتهای قرارگاه مبارزه با سرقت در دستور کار ناجا قرار گرفته تا احساس امنیت در جامعه ارتقاء یابد.

وی همچنین با اشاره به طرح نوروزی ناجا برای برقراری امنیت خاطرنشان کرد: طرح نوروزی ناجا با همکاری سایر دستگاههای مرتبط برای ایجاد فضایی توام با آرامش و امنیت ایجاد شد که بر اثر این تلاشها، علاوه بر افزایش سه درصدی سفرهای نوروزی، تلفات جادهای ۱۱ درصد و تصادفات ۱۲ درصد کاهش یافت.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به نام «دولت و ملت همدلی و همزبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بر آن هستیم تا با حمایتهای دولت، پاسخ مناسبی به نیازهای امنیتی و انتظامی مردم داده شود.

وی همچنین برقراری امنیت عادلانه، فراگیر و بدون تبعیض برای آحاد مردم را از جمله دغدغههای ناجا نام برد و تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی در کنار برخورد با مجرمین و قانونشکنان سرلوحه کار ناجا در سال جدید خواهد بود.

سردار اشتری، توسعه فناوری و زیرساختها را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه زیرساختها می تواند نقش بسزایی در افزایش سرعت و امنیت و ارتقای صحت عمل ایفا کند.

فرمانده ناجا در پایان از پشتیبانی دولت به ویژه وزیر کشور و سازمان مدیریت و برنامهریزی تشکر و خاطرنشان کرد: امیدوارم با ادامه این پشتیبانیها بتوانیم با توسعه امنیت و توسعه اجتماعی و اقتصادی، مؤید دولت در شکوفایی، رشد، توسعه و امنیت کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار