حرکت هزاران فلسطینی به سوی مسجدالاقصی

هزاران فلسطینی از مناطق مختلف کرانه باختری با وجود همه اقدامات و تدابیر اشغالگران صهیونیست، در حال رفتن به مسجد الاقصی هستند.
کد خبر: ۴۵۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 30April 2021

حرکت هزاران فلسطینی به سوی مسجدالاقصیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هزاران فلسطینی از مناطق مختلف کرانه باختری با وجود همه اقدامات شدید اشغالگران برای ممانعت از ورود آن‌ها به مسجدالاقصی به دنبال رسیدن به مسجدالاقصی هستند.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی اواخر شب گذشته و بامداد امروز شماری از فلسطینی‌ها را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به منطقه «جبل الموالح» در بیت لحم حمله و ضمن یورش به منازل فلسطینی‌ها اقدام به بازرسی و نیز تخریب اثاثیه منازل کردند.

شاهدان عینی اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی سه اسیر آزادشده به نام‌های «محمد ولید الهریمی»، «جهاد عوض التعمری» و «عیسی عواد المالحی» را بازداشت کردند.

در قدس اشغالی هم نظامیان رژیم صهیونیستی دو جوان را در نزدیکی پست بازرسی «قلندیا» در شمال قدس اشغالی بازداشت کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند: نظامیان اشغالگر ضمن نگه‌داشتن خودرو این دو جوان، آن‌ها را پایین آورده و به شکل وحشیانه‌ای بازداشت‌شان کردند.

در «جنین» هم نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکی از اسیران آزادشده را از اردوگاه جنین بازداشت کردند.

«منتصر سمور» مدیر باشگاه اسیران فلسطینی در «جنین» اعلام کرد: نظامیان اشغالگر اقدام به بازداشت «محمد العامر الزلفی» از اردوگاه جنین هنگام عبور از پست بازرسی در نزدیکی شهرک «عرابه» در جنوب «جنین» کردند.

مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی روزانه شاهد حمله نظامیان صهیونیست و بازرسی منازل فلسطینی‌ها و تخریب اثاثیه منازل آن‌هاست. این نظامیان اقدام به ایجاد رعب و وحشت به‌ویژه در میان زنان وکودکان فلسطینی می‌کنند.

درگیری ساکنان محله «شیخ جراح» با شهرک‌نشینان صهیونیست
همزمان ساکنان محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی شب گذشته به مقابله با حملات شهرک‌نشینان صهیونیست پرداختند.

منابع فلسطینی در قدس اشغالی اعلام کردند که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به محله «شیخ جراح» با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی حمله کردند.

شهرک‌نشینان اقدام به روشن کردن آتش و رقص و موسیقی در تلاشی برای تحریک ساکنان این محله کردند.

سرکرده مسئول قتل خانواده دوابشه در میان کشته‌شدگان فرو ریختن پل «حرمق»
منابع فلسطینی اعلام کردند: در بین کشته‌شدگان فرو ریختن پل «الحرمق» در فلسطین اشغالی، سرکرده مسئول قتل خانواده «دوابشه» در نابلس وجود دارد.

در ژوئیه 2015 (تیر 94) بر اثر پرتاب «کوکتل مولوتف» (بمب دست‌ساز) از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست به داخل منزل خانواده فلسطینی «دوابشه» در شهرک «دوما» در جنوب «نابلس»، اعضای این خانواده از جمله نوزاد آن‌ها را به شهادت رسیدند.

کوکتل مولوتف از طریق پنجره پرتاب و منجر به آتش کشیدن منزل این خانواده فلسطینی و شهادت «سعد» و «رهام دوابشه» و علی فرزند 18 ماهه آن‌ها شد.

«احمد» برادر چهار ساله علی جراحت‌های شدیدی را برداشت، اما از این حمله جان به در برد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها