امام جمعه رامسر:

حق‌کشی‌ها در حق حاج قاسم بی‌پاسخ نخواهد ماند

حجت‌الاسلام «تقی‌پور» گفت: حق‌کشی‌ها در حق حاج قاسم که نماد مقاومت و مدار استقامت است بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۴۵۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 30April 2021

حق کشی‌ها در حق حاج قاسم بی‌پاسخ نخواهد ماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «حسین تقی‌پور» امام جمعه شهرستان رامسر در خطبه‌های مجازی این هفته با تسلیت شهادت امیر مومنان امام علی بن ابی طالب (ع) اظهار داشت: آن امام تجسم عینی راه خدا و طریق حق و قرآن و سیره انبیاء و پیامبر گرامی اسلام (ص) است و مطالعه در زندگی و فهم آموزه‌های آن حضرت و پیروی از ایشان قطعاً مایه نجات و کمال انسان است.

وی با گرامیداشت روز کارگر و بیان اینکه کارگران در عرصه پیشرفت و توسعه، نقشی اساسی و زیربنایی دارند و تکریم و تعظیم مقام کارگر و رشد دانش و مهارت آنان یک ضرورت بنیادین است، بر ضرورت رعایت و توجه حقوق کارگران، امور حقوقی، بهداشت محیط، مسائل فرهنگی و امنیت شغلی تأکید کرد.

حجت الاسلام تقی‌پور با تبریک روز معلم به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و گرامیداشت علامه شهید مرتضی مطهری افزود: توجه به آموزش و پرورش نشان از اندیشه بالای پیشرفت و توسعه است.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه نقش مردم عزیز ایران و سرداران بزرگ مانند سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی با جان‌فشانی‌های میدانی و ایثارگری‌های جهادی در عرصه اقتدار ملی و بین المللی و دیپلماسی تعیین‌کننده و غیرقابل انکار است، ادامه داد: حق کشی‌ها در حق حاج قاسم که نماد مقاومت و مدار استقامت است بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های انقلابی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) یک مجموعه به هم پیوسته است که قدرت خود را از عنایات الهی، هدایت‌های رهبری و توان مردمی و جهاد نیرو‌های انقلابی در تمامی عرصه‌های قدرت آفرین و پیشرفت‌زا می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار