فرماندار اردبیل:

بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل به نام شهید حاج «قاسم سلیمانی» نامگذاری شد

«یگانه» گفت: بزرگترین مجتمع آموزشی استان اردبیل که پیش از این به نام حیات طیبه در حال احداث و تکمیل بود، به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
کد خبر: ۴۵۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 01May 2021

بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل به نام شهید حاج «قاسم سلیمانی» نامگذاری شدبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «مسعود امامی یگانه» فرماندار اردبیل قبل از ظهر امروز در جریان بازدید از روند احداث پروژه آموزشی شهید قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: این مجموعه آموزشی که شامل 24 کلاس درس است، از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم دانش‌آموز پذیرش می‌کند تا نسل آینده در این مجموعه به شکل مامل و مجهز تریبت یافته و آموزش ببینند.

وی به بخش‌های مختلف این مجتمع آموزشی اعم از سالن غذاخوری، سالن ورزشی، کتابخانه، آزمایشگاه با تجهیزات مناسب با تحصیل دانش‌آموزان و ... اشاره و خاطرنشان کرد: قرار است همزمان با سوم خرداد ماه این مجتمع آموزشی در شهرک کارشناسان اردبیل به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اردبیل گفت: به دلیل افزایش جمعیت ساکن در اردبیل و به تبع آن نیاز دانش‌آموزان به فضاهای آموزشی با احداث واحدهای جدید با کمک خیرین و تلاش مسئولان استانی و ملی سعی بر این است تا ساخت مدرسه به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه در شهرک‌ها و مناطق اطراف شهر اردبیل مدارس جدید احداث و راه‌اندازی شود.

امامی یگانه بیان کرد: تاکنون برای احداث بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل 12 میلیارد تومان هزینه شده و پیمانکار با افزایش اکیپ‌های خود تلاش می‌کند تا این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها