معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران:

نخستین آیین تجلیل از نویسندگان، ناشران و مدافعان سلامت اقلیت‌های دینی استان تهران برگزار می‌شود

محرابی از برگزاری نخستین آیین تجلیل از نویسندگان، ناشران و مدافعان سلامت اقلیت‌های دینی استان تهران در ۲۷ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵ - 02May 2021

نخستین آیین تجلیل از نویسندگان، ناشران و مدافعان سلامت اقلیت‌های دینی استان تهران برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، «مرضیه محرابی» معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار داشت: با هدف تقویت انسجام ملی و توجه به اشتراکات ادیان آسمانی و در راستای تکریم و نکوداشت نخبگان اقلیت‌های دینی استان تهران، نخستین آیین تجلیل از نویسندگان، ناشران و مدافعان سلامت اقلیت‌های دینی استان تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آیین روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت با حضور نمایندگان و جمعی از فرهیختگان اقلیت‌های دینی استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

محرابی هدف از برپایی این آیین را تجلیل از نخبگان فرهنگی در بخش نویسندگی و نشر و همچنین مدافعان سلامت برشمرد و عنوان کرد: ان‌شاءالله در برنامه‌های بعدی از نخبگان سایر حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز تجلیل و قدردانی خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: اجرای این قبیل برنامه‌ها سبب می‌شود تا آحاد جامعه بیش از پیش با فعالیت‌های مختلف و خدمات در خور تحسین شهروندان عزیز اقلیت‌های دینی کشورمان ایران آشنا شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار