پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام به مناسبت روز معلم؛

واژه‌ معلم در انقلاب اسلامی جامع تمام فضیلت‌های اخلاقی است

سرهنگ پاسدار «فولادی» به مناسبت روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 02May 2021

واژه‌ی معلم در انقلاب اسلامی جامع تمام فضیلت های اخلاقی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمد حسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام به مناسبت روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری پیام صادر کرد.

در ‌این پیام آمده است:

گرامی باد سالروز شهادت علامه نامور و شهید جهان اسلام و استوانه فکری انقلاب اسلامی شهید مرتضی مطهری و خجسته باد هفته گرامیداشت مقام معلم آن انسانهایی که متصف به صفات نورانی باری تعالی در سوره مبارکه علق گردیده اند و هم‌شأن پیامبران بزرگ الهی در سوره مبارکه جمعه قرار گرفته اند اینهایند که شمع محفل بشریت اند و پردهای ضلالت گمراهی را از چهره انسان می زدایند تعلیم و هدایت آنهاست که آدمیت را اشرف مخلوقات قرار می دهد‌‌.

مسیر عبادت و بندگی و اتصال ذات اقدس الهی را هموار می نماید واژه ای متعالی و ارزشمند معلم در انقلاب اسلامی جامع تمام فضیلت های اخلاقی دنیایی و اخروی بوده و خواهد بود‌.

تاریخ شجاعت و رشادت فرهنگیان عزیزمان را در دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد‌، بلکه از آن به عنوان مکتب انسان سازی و تعالی بخشی یاد می نماید.

به روح استاد شهید مرتضی مطهری و همه شهدای جامعه فرهنگیان و دانش آموزی سلام و درود می‌فرستیم و از درگاه باری تعالی برای این قشر ارزشمند و این راهبراران جاوید تاریخ و انقلاب اسلامی آرزوی سلامتی و سعادت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار