دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

عادی‌سازی روابط با اسرائیل خطری برای تمام بشریت است

آیت‌الله رمضانی گفت: برخی از کشور‌های عربی در صدد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در جوامع بین‌المللی هستند که خطری برای تمام بشریت است.
کد خبر: ۴۵۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ - 05May 2021

عادی‌سازی روابط با اسرائیل خطری برای تمام بشریت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) امروز (چهارشنبه) در دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم، اظهار داشت: اسلام مقاومت را واجب دانسته و به مردم دستور می‌دهد در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و آن‌ها را سر جای خودشان بنشانند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس ابتدایی‌ترین حقوق مردم را در سرزمین‌های اشغالی زیرپا گذاشته و تمام تعهدات بین المللی و حقوقی را نقض کرده‌است.

آیت الله رمضانی گفت: در سال‌های گذشته بیش از دو هزار و ۱۰۰ زن و کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی شهید و بیش از ۱۳ هزار کودک مجروح و حدود ۵۰۰ کودک و نوجوان به اسارت گرفته شده‌است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر اینکه ایران به دنبال دانش هسته‌ای صلح آمیز است، ادامه داد: جوامع و سازمان‌های بین المللی باید خطر کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی را جدی بگیرند و با وضع قوانینی تمام سلاح‌های کشتار جمعی را از سراسر عالم برچینند.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف با شعار «القدس اقرب» و با سخنرانی ۳۰ شخصیت علمی و فرهنگی از کشور‌های ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس روز گذشته (سه شنبه) بصورت مجازی در قم (جنوب تهران) آغاز شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار