شهید «محمدعلی جمالی‌نژاد»؛

برای نابودی صدامیان دست از جنگ برنمی‌دارم

شهید «محمدعلی جمالی‌نژاد» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: تا آخرین قطره خونم و تا جان در بدن دارم برای نابودی صدامیانی که علیه دین و قرآن گردنکشی کرده‌اند دست از جنگ برنمی‌دارم.
کد خبر: ۴۵۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۲ - 11May 2021

تا آخرین قطره خون خود دست از جنگ برنداشته و تا آخرین نفس می جنگم/// عکس اشکال دارد/ اگر عکس شهید را در دسترس نیست عکس تزئینی کار کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدعلی جمالی‌نژاد» در 12 فروردین 1334 در بوشهر دیده به جهان گشود و در 30 بهمن 1360 در منطقه فاو به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

والعصر، ان الانسان لفی خسر، الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر.

«من تا آخرین قطره خون خود جانم را فدای دین و قرآن و میهنم می کنم و تا نابودی صدامیانی که بر علیه دین و قرآن گردنکشی کرده‌اند دست از جنگ بر نداشته و تا آخرین نفس می جنگم.

پیام من به ملت های اسلامی:

ای ملت‌های اسلامی آگاه باشد زمانی می رسد که به انقلاب پاک اسلامی ایران می پیوندید. هر چه زودتر به رهبری امام خمینی دست بیعت دراز کنید تا دست متجاوزین و خفاشان خون آشام کوتاه گردد. خداوند برای رهبرمان طول عمر و سلامتی تا انقلاب مهدی صاحب زمان (عج) عنایت فرماید.

از خداوند متعال که بر دل همه ما آگاه است و از کرم و بزرگواریش بر من عنایت داشته تا چنین سعادتی داشته باشم و به خواست خودش آماده شهادت بشوم و همچون غلام حلقه گوش امام حسین (ع) مطیع رهبرمان امام خمینی باشم و در این راه شهید شوم که این اولین و آخرین آرزوی من است، اگر سعادت داشته باشم برای جانبازی آماده بوده و هستم.»

آمین یا رب العالمین

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار